سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات شهرداری کرمان در موکب «امام حسین (ع)»

نشست ستاد استانی اربعین حسینی، با حضور استاندار و شهردار کرمان و برخی از مسئولان، در موکب «امام حسین (ع)»، واقع در جاده «ماهان» برگزار شد.

شهردار کرمان در این نشست، با اشاره به راه‌اندازی موکب «امام حسین (ع)» در جاده «ماهان» گفت: پارسال، امکانات شهرداری کرمان به مرز «ریمدان» فرستاده شد؛ اما امسال در جلسات متعدد در وزارت کشور و مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران و با هماهنگیِ استاندار، تلاش کردیم موکب «امام حسین (ع)» را در ۵۰ کیلومتری «کرمان» آماده‌سازی کنیم.

محسن تویسرکانی، ضمن قدردانی از همکارانش و سایر ارگان‌هایی که در برپایی موکب «امام حسین (ع)» تلاش کردند، به ارسال امکانات شهرداری کرمان به «کربلا» اشاره کرد و گفت: امکاناتی که پارسال به مرز «ریمدان» ارسال شده بود، امسال برای خدمت‌رسانی بهتر موکب‌های اربعین در «کربلا»، به موکب‌داران تحویل شد.

وی، از اختصاص دو دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار اربعین به مرز خبر داد و افزود: همچنین سقایی و آب‌رسانی به مواکب در «نجف اشرف» نیز برعهدۀ شهرداری کرمان است و هم‌اکنون، ۵۰ نفر از همکاران در «نجف» مستقر هستند.

رییس ستاد اربعین شهرداری کرمان نیز در این نشست، با اشاره به تأکید شهردار کرمان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی (ع) گفت: به همین منظور اقدامات شهرداری کرمان در موکب «امام حسین (ع)» شروع شد و تاکنون، علاوه بر زیرسازی و آسفالت ۳۰۰۰ مترمربع محدودۀ محوطۀ موکب، دوربین‌های پایش تصویری نیز در محل موکب نصب و راه‌اندازی شد.

محمود ایرانمنش، فضاسازی موکب با نصب اسپیس، داربست و بنر، ایجاد گیت ورودی به شکل تونل همراه با نصب مه‌پاش، راه‌اندازی غرفه عرضه محصولات فرهنگی، راه‌اندازی صوت و تی‌وی‌وال، استقرار چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی، استقرار خودرو‌های سردخانه، کامیون و جرثقیل، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و حضور روزانه ۵۰ نفر از همکاران تنظیف و حضور همکاران فنی، مهندسی و تأسیساتی، برای ارائه خدمات تأسیساتی را ازجمله اقدامات شهرداری کرمان در این موکب برشمرد.

در این نشست همچنین استاندار و فرماندار کرمان، از اقدامات شهرداری کرمان در موکب «امام حسین (ع)» تشکر کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.