سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام ۷۵ نفر در آتش‌نشانی سنندج

شهردار سنندج گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر مجوز جذب ۷۵ نفر نیرو برای تکمیل چارت سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گرفته شد.

سیدانور رشیدی اظهار کرد: تقویت سازمان آتش‌نشانی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری در این دوره به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر موفق به دریافت مجوز برای جذب ۷۵ نفر نیرو به منظور تکمیل چارت سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج شدیم.

وی با اشاره به اینکه این افراد به صورت پیمانی و از طریق برگزاری آزمون که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود جذب و بکارگیری خواهند شد، افزود: این استخدامی‌ در چارچوب قوانین و مقررات و با برگزاری آزمون‌های مرتبط به صورت عمومی و تخصصی انجام می‌شود.

رشیدی با تاکید براینکه این نیرو‌ها برابر با چارت سازمانی جذب می‌شوند، عنوان کرد: کل فرایند جذب این نیرو‌ها از ثبت‌نام، برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی باید در بازه زمانی یک سال از شروع فراخوان انجام شود.

به گفته وی، پذیرفته‌شدگان قبل از شروع به کار در دوره‌های متعدد آموزشی برای آمادگی هرچه بیشتر در مسیر خدمت در این سازمان شرکت خواهند کرد.

شهردار سنندج یادآور شد: جزئیات کامل در مورد شرایط برگزاری آزمون در آینده نزدیک از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.