سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های تولیدی راکد استان اردبیل احیا می‌شود

استاندار اردبیل گفت: احیای واحد‌های تولیدی راکد این استان با هدف تکمیل زنجیره‌های تولید و اشتغال مورد توجه قرار گرفته است.

سیدحامد عاملی امروز در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی استان که درگیر مشکلات مربوط به قوانین مخل، بیمه تامین اجتماعی و مالیات هستند شناسایی شده و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه تولید ثروت اساسی‌ترین مساله اقتصاد و تحقق آن مستلزم تکمیل زنجیره‌های ارزش است، افزود: هر قدر در یک اقتصاد زنجیره‌ها تکمیل باشد، رقابت قیمت تمام‌شده تولید و ثروت بیشتر در آن اتفاق خواهد افتاد.
او اصلاح فرایند‌ها در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی که گرفتاری‌های بیشتری در فرایند‌ها دارند باید ایراد‌ها و نواقص موجود در فرایند‌ها را اعلام کنند تا این مشکلات در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار بگیرد.
عاملی همچنین از احصای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری و نیز ظرفیت تامین مالی طرح‌های خوبی در استان احصا و شناسایی خواهد شد.
او ادامه داد: استفاده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از تامین مالی سازمان بورس مورد توجه جدی است، همچنان‌که از ظرفیت‌های مالی بانک‌ها هم در رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان استفاده خواهد شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح‌های پیشران اقتصادی در این استان تسریع شده و نسبت به تکمیل و اجرای آن اعتبارات لازم تامین می‌شود، گفت: در کنار طرح‌های پیشران اقتصادی طرح‌های مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.
عاملی با بیان اینکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف می‌شود، تصریح کرد: برای افزایش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان موانع سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی برطرف می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.