سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود بیش از ۷ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی میرجاوه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ورود ۷ هزار و ۳۷۶ نفر زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در بازه‌ی زمانی ۱۶ لغایت ۲۴ مرداد ماه امسال به کشور خبر داد.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه در چند روز آتی شاهد افزایش ورود زائرین کشور پاکستان خواهیم بود و در این راستا همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا خدمات دهی مطلوب به زوار اباعبدالله الحسین (ع) صورت گیرد اظهار داشت:از مجموع ۷ هزار و ۳۷۶ زائر تعداد ۵ هزار و ۶۰۳ نفر مسافر با ۱۲۱ دستگاه اتوبوس پاکستانی و هزار و ۷۷۳ نفر نیز بصورت پیاده بوده اند.

وی با  تاکید بر اینکه تمام زیر ساخت‌ها و امکانات جاده‌ای، خدمات بین راهی برای زوار اربعین در استان فراهم است تصریح کرد:طرح توسعه سالن مسافری، مه پاش ها،افزایش آیس بانک ها ،نصب سایبان ها همچنین افزایش سیستم های خنک کننده با توجه به گرمای بالای ۵۰ درجه در نقطه صفر مرزی خصوصا در مرداد ماه سال جاری را از جمله اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای ارتقای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) عنوان کرد.

کرد در خاتمه یادآورشد:خدمت رسانی به زوار حسینی را از وظایف خود می‌دانیم و ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع)در بهترین حالت باید انجام شود و در این راستا هرآنچه که در توان داریم برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی به کار خواهیم بست.

گفتنی است؛ سیستان و بلوچستان از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور است که بیش از سایر نقاط کشور، پذیرای زائران اربعین حسینی خارجی بوده و از این روی، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه هر سال رو به افزایش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.