سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو صد‌ها سفر هوایی و زمینی در ژاپن

پس از اینکه ژاپن یک طوفان شدید استوایی را پشت سر گذاشت، طوفانی دیگر به این کشور نزدیک می‌شود که منجر به لغو صد‌ها سفر شده است.

صد‌ها سفر زمینی و هوایی در ژاپن در میانه تعطیلات مهم یک هفته‌ای لغو شدند، زیرا طوفان دیگری به سمت این مجمع الجزایر در حرکت است.

براساس گزارش النشره، چند روز پس از طوفان استوایی ماریا که با بارندگی‌های بی سابقه همراه بود، انتظار می‌رود طوفان آمبل در اواخر روز پنجشنبه قبل از اینکه جمعه و شنبه سواحل اقیانوس آرام را فرا گیرد، منطقه توکیو با جمعیت حدود ۴۰ میلیون نفر را درنوردد.

تمام خطوط هوایی نیپون حدود ۲۸۰ پرواز داخلی برنامه ریزی شده برای روز جمعه را لغو کردند که بر برنامه‌های بیش از ۶۰۰۰۰ مسافر تأثیر گذاشت، در حالی که هواپیمایی ژاپن ۱۹۱ پرواز داخلی و ۲۶ پرواز بین المللی را لغو کرد که بر ۳۸۶۰۰ مسافر تأثیر گذاشت.

 طوفان آمبل و ماریا در زمانی رخ می‌دهد که ژاپن شاهد تعطیلات اوبون است، زمانی که میلیون‌ها نفر به شهرهای زادگاه خود باز می‌گردند.

بنابر گزارش ان اچ کی، جزایر اوگاساوارا احتمالا شاهد رگبارهای شدید توام با رعد و برق خواهند بود. در ۲۴ ساعت منتهی به بامداد پنجشنبه، حداکثر بارندگی می‌تواند به ۱۲۰ میلی‌متر برسد.

کارشناسان هواشناسی ژاپن همچنین درباره امواج بلند هشدار می‌دهند و از مردم می‌خواهند در برابر رانش زمین اقدامات احتیاطی کامل انجام دهند.

مترجم: مینا عظیمی

برچسب ها: طوفان استوایی ، ژاپن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.