سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان چهاردهمین دوره ادبی یوسف، با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس منتشر شد.

سرهنگ خواست خدایی گفت: این جایزه ادبی به گردآوری و ارزیابی داستان‌های کوتاه حوزه دفاع مقدس می‌پردازد و برترین داستان‌ها را در دو بخش داستان کوتاه و داستانک (فلش فیکشن) معرفی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه موضوع اصلی داستان‌های ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس، مقاومت و پایداری باشد، گفت: داستان‏‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل، مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشد و با توجه به ثبت آثار در دبیرخانه مرکزی، نویسندگان فقط می‌توانند در یک استان شرکت کنند و در صورت شرکت در استان‌های مختلف، از داوری کنار گذاشته می‌شوند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: آثار ارسالی باید به صورت تایپی در قالب فایل Word به قلم B Zar و اندازه قلم ۱۴ ارسال شوند و همچنین محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال آثار وجود ندارد. لازم است نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان درج شده باشد.

بنت‌الهدی احمدی افزود: علاقمندان به شرکت در سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ مهرماه به آدرس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‏‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا» و «واتساپ» به شماره ۰۹۲۰۷۴۱۸۵۰۰ ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.