سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی کارت سوخت اضافه برای جایگاه‌های سوخت لرستان در ایام اربعین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: برای تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان در ایام اربعین حسینی پیش بینی کارت سوخت اضافه شده است.

سید شمس الدین حسینی روز پنجشنبه اظهار کرد: بخش عمده‌ای از زوار امام حسین (ع) برای شرکت در همایش بزرگ اربعین از مسیر لرستان می‌گذرند که همین امر افزایش تردد‌ها و افزایش سوخت گیری وسایل نقلیه از این مسیر را به دنبال دارد.

 

وی افزود: ۹۰ تا ۹۶ درصد سوخت مورد نیاز خودرو‌ها در جایگاه‌ها بر اساس قانون بودجه امسال باید از طریق کارت‌های شخصی عرضه شود، اما در زمان‌های خاصی همچون اربعین که شرایط ایجاب می‌کند کارت سوخت اضافه در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد تا با مشکل مواجه نشوند.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مردم می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ که در جایگاه‌ها نیز از طریق نصب بنر اطلاع رسانی شده موارد را مطرح تا رسیدگی‌های لازم در اسرع وقت صورت گیرد.

 

حسینی یادآور شد: مصرف بنزین در کشور در برخی روز‌ها همچون ایام اربعین و نوروز از میانگین تولید روزانه بیشتر شده که این امر منجر به ایجاد ناترازی در تولید و مصرف می‌شود بنابراین مردم باید در مصرف و همچنین نوع مصرف خود تجدید نظر کنند.

 

وی با اشاره به وجود ۶ جایگاه عرضه بنزین سوپر در استان عنوان کرد: ۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان در حال حاضر استانداردسازی شده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان تصریح کرد: از سال ۹۶ طبق مصوبه هیات دولت تعدادی از مسیر‌های پرتردد کشور و جایگاه‌هایی برای عرضه توزیع نفت و گاز یورو مشخص شد که در استان لرستان نیز پنج جایگاه ایجاد شد، اما در راستای رفاه حال شهروندان علاوه بر این تعداد ۲۰ جایگاه دیگر نیز با اقدامات مرکز توزیع و تامین، نفت و گاز یورو توزیع می‌کنند.

 

حسینی افزود: ۵۰ جایگاه سی ان جی (گاز مایع) در استان وجود دارد و سه جایگاه جدید نیز در دست احداث است همچنین سال گذشته چهار جایگاه عرضه سوخت مایع در استان ایجاد و تعداد آن‌ها به ۱۰۰ باب افزایش یافت.

 

طی چهار ماه نخست امسال ۳۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر، چهار هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع، ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین، یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید، ۲۶۷ هزار لیتر نفت گاز و ۵۰۰ هزار لیتر نفت کوره در استان تامین و توزیع شده است.

برچسب ها: سوخت ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.