سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه ارتش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

آزادگان سرفراز، پرچمدار استقامت و پایمردی در دوران دفاع مقدس هستند

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسْتَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ ٱلْمَلائِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَبْشِرُواْ بالْجَنَّةِ ٱلَّتِى کُنتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت- ۳۰)

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پرافتخار و غرورآفرین آزادگان سرافراز و اسطوره‌های ایستادگی و ایثار، به میهن اسلامی، یادآور فداکاری‌ها، جانبازی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و آزادگان عزیز و نمایانگر صبر و بردباری خانواده‌های معظم این عزیزان است.

آزادگان سرفراز، پرچمدار استقامت و پایمردی در دوران دفاع مقدس هستند که در سال‌های اسارت جلو‌های از صلابت اسرای کربلا و شکوه ایستادگی ملت مقاوم و صبور ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به زیبایی به نمایش گذاشتند. پایداری و استقامت بینظیری که امروز الگوی مردم مظلوم غزه و رزمندگان شجاع و تسلیمناپذیر محور مقاومت و مردم حقطلب و آزادیخواه جهان شده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان عزیز، این اسوه‌های صبر و صلابت به میهن اسلامی را گرامی داشته و در پیشگاه ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی با خداوند قادر متعال عهد میبندد در راه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی از میراث گرانبهای ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس حراست و پاسداری کند. امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی به شهیدان و مجاهدان دوران حماسه و ایثار، آمادگی کامل برای دفاع از ملت و میهن اسلامی را دارد و تا مرز شهادت در راه اسلام و کشور اسلامی ایستادهاند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.