سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف کارت‌های دارای سوخت گیری نامتعارف در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۰۰ کارت سوخت دارای سوخت گیری نامتعارف در استان توقیف شده است.

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در ۴ ماه ابتدای امسال ۵۲۴ فقره کارت هوشمند سوخت دارای تراکنش و سوخت‌گیری نامتعارف شناسایی که نسبت به توقیف و ابطال آن اقدام شد.

او افزود: به دنبال بازدید‌های دوره‌ای و غیرمترقبه کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان و با استفاده از زیرساخت‌های فنی شامل سامانه دوربین پلاک خوان، سامانه پایش و سایر بانک‌های اطلاعاتی نسبت به پایش سوختگیری خودرو‌ها اقدام شده که این تعداد کارت سوخت نامتعارف در استان شناسایی شده است.

عابدانی با بیان اینکه نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌های استان با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین و نفت‌گاز سوز انجام می‌شود، بیان کرد: این کارت‌ها با هماهنگی مراجع قضایی و مجوز‌های دریافتی بین ۳ الی ۸ ماه توقیف و در ادامه روند رسیدگی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: عمده تخلفات این کارت‌ها شامل درخواست غیرواقعی برای استفاده از کارت اضطراری جایگاه، در اختیار قرار دادن کارت به خودرو غیر و افراد سود جو، دریافت سوخت با استفاده از اسناد حمل غیر واقعی و عدم تطابق مصارف با تردد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.