سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

مشکل و کمبودی در ارائه خدمات به زوار پاکستانی وجود ندارد

وزیر کشور در بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان، گفت: مشکل و کمبودی در ارائه خدمات به زوار پاکستانی وجود ندارد و خدمت رسانی به خوبی در حال انجام است.

احمد وحیدی در سفر به سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی میرجاوه اظهار داشت: در شرق کشور ۲ مرز ریمدان و میرجاوه برای عبور زوار پاکستانی به کربلای معلی است و امروز به همراه جمعی از مسوولان، بازدیدی از آخرین وضعیت مرز و زائرین اباعبدالله انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه همه زائران اربعین حسینی از مکان و خدمات ارائه شده راضی بودند و کمبود امکاناتی برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی عازم کربلای معلی وجود ندارد.

پیگیری تلفنی وزیر کشور برای تسریع ویزای زائرین پاکستانی

احمد وحیدی که صبح امروز جهت بازدید از پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان و بررسی نحوه خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی به این استان سفر کرد، در ساعات ابتدایی امروز در پایانه مرزی میرجاوه حاضر شد و از نزدیک در جریان روند ورود و خروج زوار پاکستانی قرار گرفت.

وزیر کشور همچنین در مکالمه با زائرین پاکستانی و اطلاع از کندی روند صدور ویزای آنان به‌صورت تلفنی پیگیر تسریع در روند صدور ویزای آنان در شهر کراچی پاکستان شد.

 احمد وحیدی وزیر کشور به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان کشوری و استانی با حضور در شهرستان میرجاوه از روند خدمات رسانی به زائران پاکستانی بازدید کرد و آخرین وضعیت امکانات مورد نیاز برای ورود و استقبال از زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

سیستان و بلوچستان از طریق ۲ مرز میرجاوه و ریمدان، دروازه اصلی ورود زائران غیرایرانی اربعین حسینی به کشور بوده و از این جهت، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه هر سال رو به افزایش است.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.