سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح محدودیت عبور و مرور کامیون‌ها در مسیر تردد زائران اربعین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در طرح ترافیکی اربعین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در بعضی محور‌های استان اجرا می‌شود.

سرهنگ عبدالحسین زارع رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گف: تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد تا ساعت ۷:۰۰ روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور اسلام‌آباد غرب به پلدختر ممنوع است.

وی افزود: مسیر جایگزین به سمت ایلام محور اسلام‌آباد غرب_قلاجه به سمت لرستان و خوزستان محور کرمانشاه_هرسین _نورآباد تعیین شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷:۰۰ روز پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد تا ساعت ۷:۰۰ تا روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین ممنوع بوده و جاده اسلام‌آباد غرب_گیلانغرب_قصرشیرین به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

حرکت کامیون‌های ترانزیتی از قصرشیرین به سرپل‌ذهاب ممنوع هست

زارع تردد تمام کامیون‌های ترانزیتی مرز پرویزخان را از محور قصرشیرین - گیلانغرب - اسلام آباد غرب عنوان و اضافه کرد: حرکت آنها از قصرشیرین به سرپل‌ذهاب ممنوع هست.

وی تاکید کرد: علاوه بر ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت‌هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی به‌صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طول طرح اربعین رانندگان می‌توانند از طریق وب‌گاه www.rahvar۱۲۰ و وب‌گاه www.۱۴۱.ir و شماره‌تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آخرین وضعیت راه‌ها و اطلاعات ترافیکی مطلع شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.