سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش در ۵ نقطه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از مهار، کنترل و پایش ۵ فقره آتشسوزی در عرصه‌های طبیعی استان خبر داد.

سعید جاویدبخت گفت: روز چهارشنبه ۲۴ مرداد، در سطح استان ۵ فقره آتشسوزی داشته ایم که همکاران ما با همه توان وارد عمل شدند.

جاویدبخت افزود: از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه، آتش سوزی در روستای گنبد بردی شهرستان بهمئی گزارش شد و نیروهای منابع طبیعی به همراهی بخشداران منطقه، نیروهای محیط زیست، مردمی، کوهنوردان و شورای اداری شهرستان وارد عمل شدند. 

وی ادامه داد: به علت شرایط کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه، هلی برن نیروها توسط یک فروند بالگرد انجام شد.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اضافه کرد: این آتشسوزی تحت کنترل است و نیروها جهت پایش تا امروز پنج شنبه در عرصه حضور دارند.


جاویدبخت افزود: همچنین در شهرستان کهگیلویه در کوه پات نیز یک فقره آتش‌سوزی گزارش شد که با حضور نیروهای منابع طبیعی و همکاری محیط‌زیست، دهیاران و شوراهای روستاهای منطقه و مردم، این آتش سوزی نیز مهار شده و نیروها در حال پایش و خنک سازی منطقه هستند.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همچنین گفت: در سطح شهرستان بویراحمد نیز از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه در منطقه محمودآباد یاسوج آتش‌سوزی داشتیم که با حضور به‌موقع نیروها مهار شد.


وی ادامه داد: عصر دیروز هم در منطقه پریکدان بویراحمد وقوع یک مورد حریق گزارش شد که همکاران در عرصه حضور یافته و آتش سوزی مهار و پایش شد.


 مدیر ارشد منابع طبیعی استان افزود: از ساعت ۱۵ دیروز نیز در منطقه آبگرمک بخش کبگیان شهرستان بویراحمد یک فقره آتش‌سوزی گزارش شد که نیروهای منابع طبیعی با همکاری مدیریت بحران استانداری، فرماندار، بخشدار نیروهای مردمی و محیط زیست مهار آتش را انجام داده و درحال پایش منطقه هستند.


جاوید بخت با اعلام این‌که در این آتش‌سوزی‌های همه نیروهای منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها اعم از یگان حفاظت، ستادی و اداری در آماده‌باش بودند؛ از همکاری مدیریت بحران استانداری، فرمانداران، بخشداران و دهیاران، شوراهای اسلامی، نیروهای مردمی، محیط‌زیست و شورای اداری تقدیر کرد و از مردم خواست مراقب رفتار خود در طبیعت باشند؛ چرا که کوچکترین بی احتیاطی در طبیعت ممکن است ضربات سنگینی را بر جای بگذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.