سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز منطقه ۳ قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: در راستای توسعه فضای سبز، ۳۰ میلیارد تومان از بودجه کل منطقه به حوزه فضای سبز اختصاص یافت.

مهرداد روحانی وزیری،مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به سرانه فضای سبز در منطقه سه اظهار کرد: سرانه کل فضای سبز در منطقه سه شهر قم ۲۳ مترمربع است که از این مقدار ۱۵ مترمربع سرانه فضای سبز جنگلی و هفت مترمربع سرانه فضای سبز شهری است.

وی از وجود ۶۳ بوستان در منطقه ۳ خبر داد و افزود: با وجود چهار میلیون مترمربع سرانه فضای سبز در منطقه و بالا بودن این سرانه نسبت به جمعیت منطقه، ولی یکی از مشکلات جدی بحث فضای سبز محلی در منطقه است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به حوزه فضای سبز خبر داد و تصریح کرد: اجرای لوله گذاری‌های تحت فشار آبیاری بوستان‌ها و باغچه‌ها، توسعه بوستان ولایت، تجهیز بوستان‌ها به وسایل تندرستی، استاندار سازی و مناسب سازی بوستان‌های سطح منطقه و ساماندهی ورودی بوستان‌ها از جمله اقداماتی ست که در حوزه فضای سبز منطقه سه انجام شده است.

روحانی وزیری خاطرنشان کرد: شهربازی سرزمین شادی واقع در بوستان فدک با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم افتتاح شده و اقداماتی از جمله توزیع و روکش آسفالت، توسعه فضای سبز، ایجاد مسیر دسترسی و پارکینگ شهربازی، اجرای اقدامات ترافیکی و خدمات شهری در این بوستان انجام شده است.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.