سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

آب شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار بوشهر گفت: مخزن نگهداری آب شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و کل پروژه نیز از پیشرفت ۲۳ درصدی برخوردار است.

احمد محمدی زاده عصر سه شنبه در نشست با مدیران آب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر نیازمند تأمین آب پایدار است و در این راستا مهمترین راهکار استفاده از ظرفیت دریا است که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نگاهی خاص و ویژه به تأمین آب در استان بوشهر داشته و شهید جمهور در این زمینه دستورات خوبی صادر کرد که می‌تواند گره‌گشای مشکلات آب استان باشد.

وی اضافه کرد: در پی مطالبات مردم نسبت به تأمین آب شرب، رئیس جمهور شهید، دستور مؤکد برای اجرای آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر را صادر کرد و به طور مکرر نیز پیگیر پیشرفت فیزیکی این پروژه بود.

محمدی زاده افزود: با تلاش شبانه روزی که صورت گرفته، مخزن نگهداری پروژه از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و کل پروژه نیز از پیشرفت ۲۳ درصدی برخوردار است.

استاندار بوشهر گفت: از همه ظرفیت موجود برای تکمیل این یادگار ارزشمند رئیس جمهور شهید بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان بوشهر نیز اظهار داشت: با روند مطلوب ساخت آب شیرین کن‌ها در استان بوشهر امید است این استان در آینده‌ای نه چندان دور در تأمین آب آشامیدنی به خودکفایی برسد.

عبدالله خدادادی افزود: خودکفایی در تأمین آب آشامیدنی پایدار یکی از ملزومات پدافند غیرعامل است که استان بوشهر در دولت سیزدهم توانسته گام‌های بزرگ و مؤثری در این حوزه بردارد.

وی با اشاره به وضعیت اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در سطح استان تصریح کرد: استان بوشهر در مجموع ۱۶ آب شیرین کن به ظرفیت ۱۵۸ هزار مترمکعب افتتاح کرده و یا در دست ساخت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.