سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسمان زنجان ابری می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی زنجان گفت: عبور امواج ضعیفی از منطقه موجب افزایش پوشش ابرها در نواحی مختلف استان خواهد شد.

الهام نجفی کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی زنجان گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق استان طی امروز غالبا صاف و در بعدازظهر با وزش باد پیش بینی شده است که در اتفاعات و مناطق بادگیر به آستانه نسبتا شدید می‌رسد.

وی با بیان اینکه فردا جمعه نیز همین شرایط جوی در استان حاکم خواهد بود، اظهار داشت: آسمان استان روزهای اول هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است که گاهی با افزایش ابر و در برخی مناطق سبب رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهد شد.

نجفی یادآور شد: دمای هوا طی روزهای آینده تغییر قابل ملاحظه ای نخواهد داشت اما شنبه و یکشنبه هفته پیش رو با کاهش محسوس مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته سلطانیه با ۱۳ درجه سانتیگراد خنکترین و حلب با ۳۹ درجه سانتگراد گرمترین مناطق استان بودند.

نجفی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۲۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

این کارشناس به میزان نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲۰ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۳ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۱ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.