سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران مجازی به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک

کاربران شبکه‌های اجتماعی از ورزشکاران ایرانی که در المپیک درخشیدند، قدردانی کردند.

 ایران در المپیک پاریس با حضور ۴۰ ورزشکار، موفق شد ۱۲ مدال کسب کند و در رتبه اول منطقه و رتبه ۲۱ جهان قرار گیرد. به عبارتی، تقریباً یک سوم تیم ورزشکاران ایران موفق به کسب مدال شدند. این درخشش مقتدرانه ورزشکاران ایرانی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. آنها در توییت‌هایی از ورزشکاران، مربیان آنها و مسئولان وزارت ورزش قدردانی کردند و این موفقیت را نشانه‌ای از مسیر صحیح دولت شهید رئیسی دانستند. برخی کاربران نیز از پررنگ بودن لباس‌های تولید ایران در المپیک نوشتند و این را وجه دیگری از درخشش ایران در المپیک پاریس دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محمد میری:
قرارگرفتن جمهوری اسلامی ایران در رتبه بیست‌ویکم در بین۲۰۶ کشور و بالاتر از کشور‌های خاورمیانه نشان داد ایران نه تنها در علم و فناوری، صنعت و اقتدار نظامی بلکه در ورزش نیز سرآمد منطقه است و ثابت شد ما الگوی موفق توسعه در منطقه هستیم نه کشور‌های حاشیه خلیج فارس به خاطر ساخت چهار تا برج لوکس. 
 علیرضا زاکانی:
آقایان علیرضا دبیر و هادی ساعی نه تنها در قهرمان‌پروری رکورد زدند بلکه در تراز جهانی توان مدیریت بومی ورزش ایران را به نمایش گذاشتند. هنر بزرگ مدیریتی آنها این بود که راه را برای افتخارآفرینی کشور باز کردند و با به کارگیری مربیان کارآمد ایرانی از جوانان لایق و با استعداد وطن قهرمان المپیک ساختند. 
 روح‌الله متفکر آزاد:
عشق به این پرچم و دیدن همت جانانه! دختران و پسران غیور و قهرمان کشورمان در عرصه المپیک، قلب هر ایرانی عاشقی را به وجد می‌آورد و این ارزشمندتر از هر مدالی برای ماست. نشان‌هایتان پر فروغ، آینده‌تان درخشان‌تر باد. ‎#المپیک
 علی بهادر جهرمی:
‏۱۲ بار اهتزاز پرچم ایران پیش چشم جهان. این سرافرازی، مدیون شما ۱۲ مدال‌آوری است که شب و روز خود را وقف افتخارآفرینی برای ایران عزیز کردید. از شما، هم‌تیمی‌ها و مربیانتان سپاسگزاریم. دست‌مریزاد و خداقوت. موفقیت‌تان بیش‌باد! ‎#المپیک
 سیدمحمود رضوی:
‏ورزش ملی و قهرمانی وقتی منجر به افتخارآفرینی می‌شود، غرور ملی و نشاط اجتماعی به همراه دارد. ورزشکاران جوان و باانگیزه ‎ایران و مربیان آنها در المپیک پاریس با کمترین امکاناتی که داشتند موفقیت‌های ارزشمندی کسب کردند که کشور‌های پر هزینه منطقه در آن هیچ دستاوردی نداشتند. دست‌مریزاد. 
 دانیال معمار:
‏۱۵ورزشکار را بردند پاریس، ۱۲ مدال المپیک آوردند برای ایران. رهبری سال‌ها قبل از جوانگرایی گفت، امروز داریم نتیجه‌اش را می‌بینیم. 
 طناز ارجمند:
‏۱۵ورزشکار را بردند پاریس، ۱۲ مدال المپیک برامون آوردند، با یک صدم حقوقی که به یک فوتبالیست میدن میشه برای اینا بهترین امکانات رو فراهم کرد و خروجی موفق گرفت. 
 علی احمدپور:
آمار دولت روحانی «المپیک ۲۰۱۶ ریو: ۶۳ ورزشکار، ۸ مدال، رتبه ۲۵» و «المپیک ۲۰۲۰ توکیو: ۶۸ ورزشکار، ۷ مدال، رتبه ۲۷»، اما دولت شهید رئیسی عزیز «المپیک ۲۰۲۴ پاریس: ۴۰ ورزشکار، ۱۲ مدال، رتبه ۲۱» حالا واقعاً باید گفت دلم برای رئیسی سوخت. 
 وحید خاتمی:
هادی ساعی را باید روی چشم گذاشت... چهار تا ورزشکار برد المپیک پاریس و با چهار تا مدال برگشت ایران. 
 عبدالله گنجی:
ایران اولین کشور غرب آسیا در المپیک پاریس شد. چرا بچه پولدار‌های منطقه عقب هستند؟
 محمد اکبرزاده:
اونقدر زیر ضربه اخبار منفی و فضاسازی رسانه‌ای هستیم که صدای موفقیت‌ها یا به گوشمون نمی‌رسه یا باورشون نمی‌کنیم! بسیاری از ورزشکاران المپیک از محصول ایرانی تولید کارخانه‌ای در اندیمشک (مروژ) استفاده می‌کنند! یکی از الزامات اساسی برای داشتن ایران قوی تکثیر این الگو‌های موفق است.

منبع: روزنامه جوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
رتبه اول منطقه?? ژاپن ،کره ،چین به آسیا هم فکر نمیکنن جهانی فکر میکنن ما رتبه ۱ منطقه هستیم?
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
تبریک ،انشالا سر بلندی همه ایرانیان ،
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
یعنی اینم به نفع دولت سیزدهم میکنین خخخ..عالی هستین