سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادگان هرگز از ارزش‌های خود دست نکشیدند

استاندار همدان گفت: آزادگان سرافراز هرگز از ارزش‌های خود دست نکشیدند و با پایمردی و مقاومت، ایمان خود را تقویت کردند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم گرامیداشت سال‌روز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان سرافراز هرگز از ارزش‌های خود دست نکشیدند و با پایمردی و مقاومت، ایمان خود را تقویت کردند.

وی با بیان اینکه آزادگان در شرایطی بودند که هیچ‌کس حتی تصور نمی‌کرد روزی آزادی برایشان فراهم شود، افزود: دوران اسارت، دوران بسیار سختی بود؛ روز‌هایی که این عزیزان تحت فشار‌های جسمی و روحی شدید قرار داشتند و با مضیقه‌های فراوانی مانند کمبود دارو، غذا و محدودیت دسترسی به هوای آزاد روبه‌رو بودند.

استاندار همدان تصریح کرد: آزادگان، تنها دو تا سه ساعت در روز اجازه داشتند از فضای آزاد استفاده کنند و در سایر ساعات، تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت سال‌ها، آزادگان همچون الماس درخشان، با صلابت و استقامت، همچنان در تلاطم‌های روزگار ایستادگی کردند، ادامه داد: آنها حتی در دوران اسارت، به یکدیگر قرآن، نهج‌البلاغه، ادعیه، زبان‌های خارجی، انسان‌شناسی، جامعه‌شناسی و روانشناسی را آموزش می‌دادند.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: این روزها، غزه تحت حملات بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار دارد و این حملات بی‌وقفه، بار دیگر چهره‌ی واقعی این رژیم منحوس را به جهانیان نشان داد.

برچسب ها: استانداری ، آزادگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.