سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: به‌محض پیروزی، بزرگترین اخراج مهاجران را انجام می‌دهم

رئیس جمهور سابق آمریکا با انتقاد از نامزد حزب دموکرات، تاکید کرد به‌محض پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، بزرگترین اخراج مهاجران را انجام می‌دهد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد پنجشنبه گفت که پیروزی نامزد دموکرات در این رقابت‌ها باعث فروپاشی اقتصادی مشابه سال ۱۹۲۹ می‌شود.

به گزارش شبکه «فاکس‌نیوز»، رئیس جمهور سابق آمیکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، بار دیگر به انتقاد از «کامالا هریس» نامزد دموکرات این رقابت‌ها و معاون فعلی رئیس جمهور این کشور پرداخت.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی در جمع هوادارانش در شهر «اَشویل» واقع در ایالت کارولینای شمالی گفت: «هریس در تلاش است صنعت نفت و گاز آمریکا را نابود کند. پیروزی هریس در انتخابات باعث فروپاشی اقتصادی آمریکا، مشابه آنچه در سال ۱۹۲۹ رخ داد، خواهد شد».

 رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه هریس را در انتخابات شکست خواهد داد، اظهار داشت: «علی‌رغم آنچه که رسانه‌های جعلی نشان می‌دهند، در نظرسنجی‌ها جلوتر هستیم. ما کاخ سفید را در یک پیروزی تاریخی بازپس خواهیم گرفت».

طبق این گزارش، ترامپ در ادامه توضیح داد: «رویای آمریکایی در دولت فعلی، که سیاست‌هایش باعث تورم وحشتناک و نابودی طبقه متوسط ​شده، پایان یافته است».

وی در ادامه سیاست‌های ضد مهاجرتی و بیگانه‌هراسی خود گفت: «در روزی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز به کار کنم، بزرگترین اخراج مهاجران در تاریخ کشورمان را انجام خواهم داد».

این سیاستمدار آمریکایی با بیان اینکه پروژه‌های خودرو‌های برقی قابل اجرا نیستند، وعده داد: «قیمت انرژی و برق را بین ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش خواهیم داد».

ترامپ همچنین گفت که هریس طی سه‌ونیم سالی که به‌عنوان معاون رئیس جمهور در کاخ سفید بود، به مردم آمریکا درباره سلامت ذهنی و روانی بایدن دروغ گفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.