سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوغان: تلاش‌هایمان برای متوقف‌سازی اسرائیل را ادامه خواهیم داد

رئیس‌جمهور ترکیه در دیدار با محمود عباس گفت آنکارا از آرمان به‌حق فلسطین و تلاش‌های این کشور برای متوقف‌سازی اسرائیل حمایت می‌کند.

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل همچنان به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد، گفت این کشور به تلاش‌های خود برای متوقف‌سازی اسرائیل ادامه خواهد داد.

براساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه گفت ترکیه از آرمان به‌حق فلسطین و تلاش‌های این کشور برای متوقف‌سازی اسرائیل حمایت می‌کند.

اردوغان این اظهارات را در دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین که شامگاه امروز، وارد آنکار شده، بیان کرده است.

وی تاکید کرد که تلاش کشور‌های جهان برای تضمین برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه باید افزایش یابد. اسرائیل به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه ادامه می‌دهد و منطقی نیست برخی از کشور‌های غربی ساکت بمانند و به اسرائیل کمک کنند.

بیش از ۱۰ ماه است که نوار غزه شاهد جنگی ویران‌کننده است. ارتش اسرائیل بخش‌های وسیعی از نوار غزه را بمباران کرده و بسیاری از تاسیسات حیاتی این منطقه از جمله مراکز درمانی را نابود کرده است.
نوار غزه همچنین تحت محاصره ارتش اسرائیل قرار دارد و این رژیم تنها به بخش محدودی از کمک‌های بشردوستانه اجازه ورود به این منطقه را می‌دهد.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند و ده‌ها هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.