سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال و اقامت اتباع در گیلان ممنوع است

معاون امور اتباع استانداری گیلان اعلام کرد اشتغال و اقامت اتباع خارجی در گیلان ممنوع است.

معاون امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری گیلان اعلام کرد برابر مصوبات شورای عالی امنیت ملی، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در برخی استان‌های کشور ممنوعه اعلام شده‌ که استان گیلان جزء استان‌های ممنوعه به شمار می‌رود و اقدامات و اطلاع رسانی‌های لازم هم در این راستا انجام گرفته است.

مهرجو در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال اتباع غیرمجاز در استان افزود: به دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله صنعت و معدن و جهاد کشاورزی برای جلوگیری از به کارگیری و اشتغال اتباع خارجی در مشاغل حساس و مهم از جمله کارخانجات و امثال آن هشدار داده شده که به شدت و دقت مورد رصد قرار می‌گیرند.

مهرجو گفت در صورت برخورد با بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز توسط کارفرمایان ایرانی متخلف در مرحله اول جریمه سنگین و مرحله دوم به مرجع قضائی معرفی می‌شوند، در این باره گشت‌های مشترکی نیز وجود دارد که به جد و مستمراً بر اساس گزارش‌های مأخوذه ز مراجع و دستگاه‌های اداری و نیز گزارشات مردمی نسبت به بررسی و رصد مراکز مختلف اقدام می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: در مجموع با اشراف کامل اطلاعاتی نسبت به هرگونه تحرک مشکوک اتباع خارجی غیرمجاز در استان به شدت برخورد می‌شود و این استان رتبه قابل قبولی در میان دیگر استان‌های کشور به لحاظ برخورد با اتباع غیرمجاز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.