سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ربیعی: تمرکزمان را برای بردن پرسپولیس معطوف کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمرکز خود و تیم را معطوف به دیدار مقابل پرسپولیس می‌کنیم تا این بازی را ببریم.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، اظهار کرد: خوشحالم در شهر اراک در خدمت افرادی هستم که افتخار داشتم یک سال در خدمت‌شان بودم. فردا بازی اول لیگ است. می‌دانیم پرسپولیس قهرمان ۲ دوره متوالی و چندین دوره اخیر لیگ است و بسیار تیم محترمی است‌. از بار فنی و کیفی بسیار خوبی بهره می‌برد. نسبت به گذشته برای حضور در لیگ نخبگان هم تقویت شده‌ است .
 
او افزود: ما هم خود را برای این مسابقه آماده کرده‌ایم اما بدون اغراق باید بگویم امسال دوره پیش فصل برای همه تیم‌ها کوتاه بود. نسبت به سال‌های گذشته مقداری زمان‌ می‌برد تا تیم‌ها به فرم بهتری برسند. خودمان ۲۵ روز پیش فصل داشتیم که زمان کوتاهی برای آماده‌سازی است‌. این امر نیز دلایل متعددی داشته که بیشتر تیم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند‌.
 
سرمربی ذوب‌آهن بیان  کرد: مشکلات اداری هم برای استفاده از چند بازیکن داریم که پس از بازی درموردش صحبت می‌کنم. تمرکز خودم و تیم را معطوف به دیدار مقابل پرسپولیس می‌کنیم. با همه شرایطی که همیشه بازی‌های اول لیگ دارد، فردا بازی خوبی از آب درمی‌آید. امیدوارم هواداران اراکی و گیرندگان تلویزیونی از دیدن این مسابقه لذت ببرند.
 
ربیعی درمورد اینکه آیا شرایط مدنظرش در نقل و انتقالات فراهم شد، گفت: ویدیویی در کل کشور از شرایط ذوب‌آهن خیلی دیده شد. مشکلات خودمان را داشتیم. البته نمی‌توانم کتمان کنم انتظار شخص خودم برای تیمی که فصل گذشته پنجم شد این بود که شرایط بهتری داشته باشد و بتوانیم تیم بهتری تشکیل بدهیم.
 
او ادامه داد: سال گذشته چهار بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. ۲ بازیکن ما نیز سرباز شدند. ۲ مهره تاثیرگذارمان هم از ذوب آهن رفتند‌. جواد محمدی به فولاد رفت که باشگاه پیگیری‌های حقوقی‌اش را انجام می‌دهد و محمد حسین اسلامی هم به استقلال رفت‌. نسبت به ابتدای فصل قبل باید ۹_۸ تغییر داشته باشیم‌. باشگاه تلاش خود را کرده است‌. شرایط اقتصادی شرکت ذوب‌آهن را هم درک می‌کنم و می‌دانم خیلی‌ها در تلاش هستند شرایط باشگاه‌داری را فراهم کنند اما آنچه با من صحبت شده بود با آنچه بعدها مصوب شد، مغایرت داشت.
 
 سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: به هرحال ایستادیم و کار خود را ادامه دادیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات که ۲۸ شهریور است و بخشی از آن به فیفادی می‌خورد، تیم را از لحاظ بازیکن برای ادامه فصل تکمیل کنیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.