سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی در جیرفت به تعزیرات حکومتی 

معاون بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان با اشاره به بازرسی از ۹ واحد صنفی لوازم کشاورزی گفت: ۴ مورد از این فروشگاه ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت و رئیس حراست اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و رئیس اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان و جهاد کشاورزی در قالب گشت مشترک و سیار بازرسی از تعدادی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی بازدید کردند.

محمدعلی توکلی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل کاشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، براساس وظیفه ذاتی و دستور ریاست اداره کل صمت جنوب کرمان و همچنین مقام قضایی، بازرسی‌های مشترک از فروشگاه‌های لوازم کشاورزی در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه بازرسی مشترکی با حضور رئیس اداره تعزیرات شهرستان جیرفت، کارشناسان جهاد کشاورزی و کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان، از ۹ واحد صنفی لوازم کشاورزی انجام شد که برای ۴ واحد به علت تخلفاتی، نظیر: فروش کالای تقلبی، تاریخ گذشته، درج  نکردن قیمت و  صادر نکردن فاکتور پرونده تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیرحضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir تخلف احتمالی را گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.