سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های جدید در پذیرش دانش آموزان اتباع در مدارس

مدارس استان اصفهان مجاز هستند حداکثر ۲۰ درصد از ظرفیت خود را به ثبت نام دانش آموزان اتباع اختصاص دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته مدارس استان مجاز بودند، حداکثر ۴۰ درصد از ظرفیت خود را به دانش‌آموزان اتباع خارجی اختصاص دهند، اما در سال تحصیلی جدید باید این میزان به ۲۰ درصد کاهش یابد.


محمدرضا جان‌نثاری با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است ساماندهی اتباع خارجی بر مبنا و در چارچوب ضوابط است، افزود: اکنون به دلیل حضور اتباع خارجی در کشور و استان نارضایتی‌هایی برای مردم به دنبال داشته که وظیفه ما برنامه‌ریزی جامع در راستای رفع نارضایتی‌های عمومی است.


 او با تأکید بر ساماندهی اتباع خارجی در استان گفت: ساماندهی اتباع چند وجهی است، در برخی جنبه‌ها موفق و در برخی دیگر از جنبه‌ها ناموفق عمل شده، برای مثال در طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان‌ها موفق و در جلوگیری از بازگشت مجدد آنان به کشور ناموفق هستیم که همین موضوع مسئله طرد اتباع را دچار مشکل می‌کند.


جان‌نثاری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در راستای ساماندهی اتباع خارجی، افزود: دولت سیزدهم بلندترین و مستحکم‌ترین گام در ساماندهی اتباع خارجی را برداشت و هم اکنون باید اصول ساماندهی اتباع اعمال شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: اگر ساماندهی اتباع خارجی با تفکیک وظایف دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف همراه باشد بدون شک در این امر موفق خواهیم شد.


اوبیان اینکه ساماندهی اتباع خارجی رُکن اساسی است، گفت: خلاء های قانونی استانی در راستای طرد اتباع همراه با اقدامات اجرا شده به طور مفصل مکتوب و به وزیر کشور منعکس شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.