سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان جیرفت:

بدون اغماض با پرونده فساد در اتاق اصناف برخورد خواهیم کرد

صالحی نژاد گفت: در رابطه با پرونده فساد در اتاق اصناف، ۳ نفر به عدلیه احضار شدند و اموال متهمان ضبط و حساب های بانکی مسدود شده است.‌

افشین صالحی نژاد از تشکیل پرونده ای تحت عنواد فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت خبر داد و گفت: در این رابطه ۲نفر از مسئولان اتاق اصناف به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی در تشریح جزییات این  بیان داشت: در این رابطه همچنین مشاور رییس اتاق اصناف نیز به اتهام جعل عنوان و مدارک و ادعای نفوذ برخلاف حق و مقررات تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

این مقام قضایی با هشدار به اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد خط قرمزی ندارد، اعلام کرد: یک دستگاه خودرو و برخی اموال متهمان پرونده توقیف و ضبط شده است و با دستور قضایی حساب های بانکی  اتاق اصناف تا تعیین و تکلیف نهایی و انجام تحقیقات مسدود شده است.

وی در خصوص پلمب اتاق های اصناف این شهرستان گفت: تا تعیین تکلیف نهایی اموال، اتاق رییس و سایر مسئولان اصناف جیرفت پلمب می ماند. 

دادستان جیرفت به گلایه مندی مردم از وضعیت بازاردر جیرفت اشاره کرد و افزود: با توجه به اعلام جرم صورت گرفته و رسیدگی ویژه از سوی معاون دادستان نظر به دخل و تصرف های صورت گرفته در اموال، نبود نظارت بر بازار و شائبه های پیش آمده در این خصوص و نیاز به بررسی دقیق موضوع از سوی دادستانی، دستور پلمب دفاتر اتاق اصناف صادر شرع است.

وی افزود: بررسی اسناد موجود در اتاق و رسیدگی به اموال ضروری می باشد و تا رفع نیاز قضایی و تعیین و تکلیف موضوع اتاق اصناف پلمب می ماند.

 صالحی نژاد بیان کرد: بدیهی است در ادامه تحقیقات  متهمین جدید در پرونده  احضار و در صورت توجه اتهام به صورت جدی مطابق موازین با آن ها برخورد خواهد شد.

مدعی العموم در خصوص نگرانی مردم از بازار جیرفت،گفت: در هفته های آینده  تیم های دادستانی به بازار ورود خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.