سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی سپاه:

دشمن با تصویرسازی غلط واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تصویرسازی غلط در تلاش برای وارونه نشان‌دادن واقعیت‌ها است، در جنگ شناختی باید با جهاد تبیین، تصویر واقعی را از آنچه وجود دارد به مردم نشان دهیم.

سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی در مشهد گفت: اجازه ندهیم که کاستی‌ها و نواقص بیش از حد بزرگ‌نمایی شوند، اساس کار در جهاد تبیین، اقناع‌سازی است و باید تصویر درست و واقعی از جبهه حق و باطل به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: ملت ما در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار دارد و هدف دشمن این است که مردم را ناامید کند و این تصور را ایجاد کند که نظام در حال شکست است، باید با جهاد تبیین به مقابله با این تصویرسازی‌های غلط بپردازیم.

به گفته وی، اساس کار در جهاد تبیین، اقناع‌سازی است و باید تصویر درست و واقعی از جبهه حق و باطل به مردم ارائه شود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: امروز اساتید و معلمان بسیجی باید با جهاد تبیین، تصویر صحیحی از انقلاب و شهدا مانند شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه بر طبق فرمایش رهبری جهاد امید آفرینی امروز جهاد اصلی است، افزود: دشمن با استفاده از جنگ شناختی و محاصره تبلیغاتی سعی در ایجاد یأس، ناامیدی و بی‌اعتمادی دارد. در این شرایط جهادگران تبیین باید تلاش کنند تا با اقناع‌سازی و ارائه تصویری واقعی، این تصویرسازی‌های غلط را اصلاح کنند.

جوانی اظهار کرد: بسیاری از جوانان به دلیل تصویرسازی‌های نادرست، تصور می‌کنند که دوران پهلوی دوران رفاه و آسایش بوده است، در حالی که واقعیت چیز دیگری است.

به گفته وی، جهادگران تبیین باید با واقع‌نمایی، این تصویرسازی‌های غلط را اصلاح کنند و با افشای دروغ‌ها و پاسخگویی به شبهات، به تقویت امید در جامعه بپردازند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جهاد امیدآفرینی با حفظ اصول و ارزش‌ها یکی از مهم‌ترین اصول مکتب امام، رهبری، حاج قاسم و حتی مکتب شهید رئیسی است. این ایستادگی باید همراه با حرکت رو به جلو و تبیین واقعیت‌ها باشد، به‌گونه‌ای که مردم احساس کنند در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات نشان داد که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در حال رسیدن به قله‌های پیروزی هستند. تحولات اخیر در غرب آسیا و شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی، گواهی بر این موضوع است.

جوانی در ادامه سخنان خود به مسئله حملات به مردم بی‌گناه و بمباران بیمارستان‌ها و مدارس توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: فلسطین در وضعیتی قرار دارد که هیچ راه دیگری برای آزادی آن جز مقاومت و جهاد وجود ندارد.

وی گفت: در شرایطی که برخی تلاش می‌کنند امام خمینی(ره) را تحریف کنند و بگویند که اگر امام امروز بود، به سمت مذاکره با آمریکا می‌رفت، وظیفه ما این است که این تحریف ها را افشا کنیم و نشان دهیم که امام به‌درستی آمریکا را به‌عنوان شیطان بزرگ شناخت و در برابرش ایستاد.

برچسب ها: سپاه ، جهاد تبیین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.