سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۵۳ هزار نفر از طرح‌های آب و فاضلاب همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از افتتاح ۲۲ طرح آب و فاضلاب در هفته دولت ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۵۳ هزار و ۱۷۳ نفر در سطح استان از این طرح‌ها بهرمند می‌شوند.

فرهاد بختیاری‌فر  بیان کرد: یک کیلومتر خط و پست برق چاه آب شرب روستای احمدآباد شرا، خط انتقال آب از مخزن شهر بهار به روستا‌های مهدی آباد و یکن آباد و لایروبی و تجهیز و راه اندازی چاه روستای بارابند در شهرستان همدان، افتتاح می‌شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: افتتاح اصلاح شبکه و انشعابات الفاوت و اصلاح شبکه و انشعابات محرا در شهرستان ملایر و اجرای خط انتقال آب مجتمع حسن آباد در شهرستان رزن در دستور کار ما قرار دارد.

وی در رابطه با طرح‌های شهرستان کبودرآهنگ، مطرح کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شهر کبودرآهنگ، اصلاح شبکه توزیع و اجرای خط انتقال روستای قزلجه کوهین، حفر و تجهیز چاه روستای ازون دره، اصلاح بخشی از شبکه توزیع روستای اکنلو، قرانقودره و قراتلو در شهرستان کبودرآهنگ نیز در هفته دولت، بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به ساخت مخزن هزارمتر مکعبی روستای مالک اشتر و اجرای خط انتقال، ادامه داد: ساخت مخزن ۱۵۰ مترمکعبی روستای میرزاحصاری، مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و اجرای خطوط انتقال روستای رسول‌آباد سفلی، مخزن ۱۵۰ مترمکعبی روستای جعفرآباد، مخزن ۲۵۰ مترمکعبی از دیگر طرح‌های آماده افتتاح است.

بختیاری فر افزود: توسعه شبکه توزیع آب روستای گندجین، ساخت پنج باب مخزن به حجم ۲ هزار و ۸۰۰ متر مکعب و ۲۰ کیلومتر خط انتقال در روستا‌های مجتمع آبرسانی حسین آباد عاشوری، سیمن، زاغه، آبرومند، رباط زعفرانی، سنگ سفید و روان و ساخت ۲ باب ایستگاه پمپاژ در روستا‌های زاغه و اراضی آبرومند، از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان بهار است.

وی در خصوص طرح‌های فاضلاب نیز توضیح داد: خط فاضلاب محله حاج طوسی به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر و خط فاضلاب خیابان دکتر اقبال به طول هزار و ۸۰۰ متر در شهرستان ملایر نیز از طرح‌های حوزه فاضلاب هستند که در هفته دولت، افتتاح می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.