سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر مثبت کمیسیون کشاورزی به وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه

رفیعی گفت: نتیجه جمع‌بندی نهایی کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی مثبت بود.

سمیه رفیعی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست‌های صبح امروز (چهارشنبه ۲۴ مرداد) کمیسیون متبوع خود، گفت: نشست اول کمیسیون کشاورزی در زمینه جمع بندی و ارزیابی مربوط به سوابق و برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی دولت چهاردهم بود.

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نتیجه جمع‌بندی نهایی کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی مثبت بود و از آنها اعلام حمایت کرد.

وی ادامه داد: گزارش نهایی بررسی سوابق و برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم طی دو روز آینده تهیه و جهت قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه ارسال می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون کشاورزی مجلس درحال بررسی است و در نشست بعد از ظهر نیز مجددا برنامه‌های وزرای پیشنهادی باقی مانده بررسی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.