سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس کل دادگستری مازندران بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با متخلفین حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تاکید کرد.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه بازدید از ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته در روستای پلطان شهرستان تنکابن، گفت: مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی باید به تکالیف و وظایف خود در راستای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا از هرگونه اقدام غیرقانونی جلوگیری شود.

او با اشاره به وجود مواهب طبیعی مازندران، بر ساماندهی وضعیت ساخت و ساز‌ها در استان تاکید کرد و افزود: قطعاً با افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام می‌کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم برخورد قانونی روسای دادگستری و دادستان‌ها با متخلفین در راستای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز تاکید کرد و گفت: می‌طلبد مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی به وظیفه و تکالیف خود در این خصوص به شکل مطلوب عمل کرده و از ساخت و ساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنند.

پوریانی افزود: طبق قانون، اقدام افرادی که نسبت به ساخت و ساز‌های غیرمجاز اقدام می‌کنند، جرم است و در قانون برای متخلفین و مجرمین این حوزه، جریمه و قلع و قمع تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین از صاحبان زمین‌های کشاورزی خواست قبل از هرگونه اقدام برای ساخت و ساز، نسبت به اخذ مجوز‌های قانونی از کمیسیون مربوطه در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی اقدام کنند.

پوریانی گفت: متولیان تعیین بافت شهری و روستایی نیز با برنامه ریزی صحیح و مراجعه به محل مورد نظر و انجام کارشناسی دقیق، نسبت به تعیین صحیح محدوده طرح هادی اقدام کنند تا از بروز مشکلات بعدی و ایجاد زمینه ساخت و ساز‌های غیرمجاز پیشگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.