سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی اتباع از مشکل ثبت نام کلاس اولی‌ها در سایت مای مدیو

شهروند خبرنگارهای ما با ارسال پیام از مشکل ثبت نام کلاس اولی های اتباع ابراز نگرانی کردند.

اتباع جهت ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند، اما با وجود اینکه مدارک کامل و کد سرشماری دارند، اما هنگام ثبت کد سرشماری سامانه خطا می‌دهند و آنها امکان ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی را ندارند.

شهروند خبرنگار‌ها با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند تا قبل از پایان زمان ثبت نام این مشکل برطرف شود.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام؛ اتباع در ثبت نام دانش آموزان ویژه کلاس اولی‌ها مشکل داریم:
۱- شکل ورود به پنجره خدمات دولت هوشمند جهت ثبت‌نام سنجش پیش ثبت‌نام مدارس، با اینکه سیم‌کارت به نام والدین هست، اما غالبا بین سیم‌کارت و کد اتباع عدم مطابقت میزند و وارد سایت نمی‌شود و هیچ کجا هم پاسخگو نیست.
۲- مشکل نوبت گیری سنجش که مشکل فعلی در عکس‌هایی که فرستادم نمایش داده شده.
۳- مشکل پیش ثبت‌نام در سایت مای مادیو؛ وقتی گزینه پیش ثبت‌نام را کلیک میکنیم، به روشنی نوشته: اگر اتباع هستید به مدرسه مراجعه کنید، اما مدارس بدون برگه پیش ثبت‌نام سایت، ثبت نام نمی‌کند و مردم را به کافی‌نت‌ها ارجاع می‌دهد و کافی‌نت هم به دلیل بسته بودن سایت هیچ کاری نمی‌تواند.  
خانواده‌های زیادی را می‌شناسم که از اول تابستان درگیر هستند، اما هنوز نتوانسته اند فرزندانشان را ثبت‌نام کند در حالیکه مدارک کامل دارند.  خواهش مندم این مشکل گزارش کنید و به مسئولان برسانید.


سلام؛ سایت مای مدیو خراب است و برای اتباعی که سرشماری دارند خطا می‌زند و اصلا پاسخ نمی‌دهد. حالا ما برای ثبت نام سنجش چیکار کنیم این یه اختلال سیستمی هست که باید درست شود وگرنه بچه‌های ما از تحصیل امسال جا می‌مانند.  این یه مشکل عمومی برای اتباعی هست که برگه سرشماری دارند.   لطف کنید پیگیری کنید سایت درست شود.


باسلام و احترام؛ با بوجود اینکه اطلاعات ما طبق برگه‌ی سرشماری درست هست ولی بازهم سایت ارور می‌دهد درحالی که ما تو سهما ثبت نام کردیم و ثبت نام سنجش تا چند روز دیگر تمام می‌شود.  لطفاپیگیرمشکلات دانش آموزان اتباع باشید.  سایت مای مدیو هم برای پیش ثبت نام مشکل دارد.


مهسا حسنی هستم تبعه کشور اسلامی افغانستان؛  برای ثبت نام سنجش کلاس اولی در سایت مای مدیو یک سری مشکل داشتم؛  هر دفعه وارد سایت می‌شویم کد یکتا را وارد می‌کنیم ارور می‌دهد  میگه کد یکتای شما در سامانه یافت نشد دفتر کفالت هم گفت این قضیه ارتباطی به آنها ندارد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.