سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع رسمی رژیم صهیونیستی اذعان کردند؛

زخمی شدن بیش از ۱۰ هزار نظامی ارتش اسرائیل

منابع رسمی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش دادند که از آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون بیش از ۱۰ هزار نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، بیش از ۱۰ هزار نظامی ارتش این رژیم زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: هر ماه بیش از ۱۰۰۰ نظامی ارتش اسرائیل به این آمار افزوده می‌شود و ۶۸درصد از زخمی ها، از نظامیان ذخیره هستند، بنابراین بیشترین آمار زخمی‌ها در جنگ غزه مربوط به نیرو‌های ذخیره ارتش است.

بر اساس این گزارش، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مجروح صهیونیست از مشکلات روانی از جمله نگرانی، افسردگی و عوارض آن رنج می‌برند.

تحلیلگران معتقدند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند و جالب اینجاست که خود صهیونیست‌ها هم درباره آماری که ارتش و مقامات این رژیم از تلفات مقاومت می‌دهند، شک و تردید دارند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» پیشتر با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ غزه، گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد.

این رسانه صهیونیستی بلافاصله مجبور شد در سایه سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی گزارش خود را پس بگیرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مسئولان بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.