سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان چهارباغ رفع تصرف شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ استان البرز از تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز و رفع تصرف ۲۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا رامجین این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.

 

محمدی گفت: این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی با حضور نماینده دادستان چهارباغ رفع تصرف شد.

وی بیان کرد: هشت بنا، انباشت مصالح ساختمانی ۴۰ مورد به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع ، محوطه سازی ۱۶ مورد به مساحت ۱۳هزار مترمربع ، استخر ۱۵ مورد به مساحت یک هزار مترمربع در اجرای آزاد سازی این اراضی تخریب و رفع اثر شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ گفت: همچنین تعداد ۶ انشعاب برق غیر مجاز و ۲ مورد انشعاب گاز غیر مجاز با همکاری ماموران ادارات خدمات رسان برق و گاز قطع و جمع آوری شد.

وی یاد آورشد: با توجه به‌ صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران، پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برای حفظ زمین های ارزشمند زراعی و باغ‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده دلالان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

محمدی گفت: سامانه تلفنی ۱۳۱ امور اراضی استان شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و گزارش‌های تغییر کاربری و ساخت و سازها در اراضی کشاورزی از سوی شهروندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.