سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار هرمزگان؛

کلافگی رانندگان از تشکیل صف چندکیلومتری کامیون‌ها در اسکله لافت + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از تشکیل صف طولانی کامیون‌ها در اسکله لافت و تاخیر در احداث پل خلیج فارس گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

بندر لافت از توابع جزیره قشم استان هرمزگان است؛ در سال ۱۳۸۹ ساخت پل ارتباطی خلیج فارس آغاز شده است، اما تاکنون احداث نشده است و مردم این منطقه و کامیون دارانی که به اسکله لافت مراجعه می‌کنند در انتظار احداث این پل ارتباطی هستند.

به گفته شهروند خبرنگار ما کامیون داران و مردم بومی نشین جزیره قشم برای تردد با مشکلات فراوانی مواجه هستند و صف‌های طولانی و کیلومتری تشکیل می‌شود، زیرا سطح اسکله وسیع نیست از یک سو لندینگ کرفت (ناوچه آب‌خاکی) وجود ندارد و از سوی دیگر پل خلیج فارس که می‌تواند به تردد در این بخش کمک بزرگی کند تاکنون احداث نشده است. رانندگان این مشکل را بار‌ها و چندین سال پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

این اسکله کوتاه‌ترین مسیر دریایی تا جزیره قشم و مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران و رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان خمیر و قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل ونقل و جابه جایی خودرو‌های سبک و سنگین و ترانزیت بار و کالا به جزیره را دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم صف‌های طولانی و کیلومتری کامیون‌ها را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان


بیشتر بخوانید:

فیلمی از صف کیلومتری کامیون‌ها در گمرک چذابه


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.