سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری ویژه زابل:

امنیت غذایی و بهداشت از ارکان اصلی یک جامعه است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با اشاره به اینکه امنیت غذایی و بهداشت از ارکان اصلی یک جامعه به‌شمار می‌روند، گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان گام‌های موثرتری در این زمینه برداشت.

علی ولایتی پور  در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی زابل، با بیان اینکه کارگروه سلامت و امنیت غذایی یکی از کاربردی‌ترین و فعال‌ترین کارگروه‌ها است، اظهار کرد: برخی از کارگروه‌ها با توجه به وظایف و اهداف، شرایط حیاتی برای جامعه دارند و کارگروه سلامت با توجه به مباحث سلامت و امنیت غذایی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سلامت تنها در بُعد مسائل بهداشتی نیست، بلکه جزو مسائل مطرح در جامعه و زندگی انسان است، هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی سطح شهرستان زابل و تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌های زیربط در رابطه با سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل خاطرنشان کرد: این کارگروه، نقش مهمی در پیگیری مشکلات حوزه سلامت و تامین بهداشت و امنیت غذایی ایفاء می‌کند.

️وی بیان کرد: توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری‌ها امروز در هر جامعه‌ای ضروری است و باید نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.