سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه سراسری معدن و صنایع معدنی در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور در زنجان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته شامگاه دیشب سه شنبه با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین شهر زنجان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کاسپین استان زنجان آماده بازدید علاقمندان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این نمایشگاه افزود: با حضور واحدهای تاثیرگذار معدنی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ، زنجیره ارزش مواد معدنی این استان تکمیل و زمینه ایجاد ارتباط بین واحدهای معدنی فراهم می شود.

مجید گلشنی افزود: در این نمایشگاه شرکت های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی و ارتباطات لازم با این واحدها شکل می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه تبیین فرصت های سرمایه گذاری در استان و برگزاری جلسات و انعقاد تفاهم نامه ها در این راستا است. برگزاری پاویون ویژه فعالین عرصه معدن و صنایع معدنی استان با حضور مدیران دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای معدنی و صنایع معدنی استان از دیگر برنامه های این نمایشگاه در استان خواهد بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان هدف از برگزاری این نمایشگاه تکمیل زنجیره تولید برای دست‌یابی به محصولات و خدمات با ارزش‌افزوده بالاتر دانست و یادآور شد: دست‌یابی به آخرین فناوری‌های نوین و ارائه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و راه‌سازی و نیز افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت مستمر و قابل اطمینان، از جمله سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی معدن و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات، انتقال و ارتقای دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی‌سازی و نیز ارتقای سطح ایمنی در معادن و مدیریت اقتصاد در صنایع فلزات غیرآهنی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.