سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی سواحل شهرستان گتوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: جلسه ساماندهی سواحل با موضوع طرح پیشگیری از غرق شدگی در سواحل شهرستان گتوند برگزار گردید.

مهدی تواناپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: این جلسه با هدف هماهنگی بین دستگاهی، جهت رفع مشکلات پیش رو و ایجاد تمهیدات لازم به منظور تولید برنامه های مختلف در حوزه های زیر ساختی، افزایش تجهیزات با رویکرد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به ساحل در ایام مختلف برگزار گردید.

 طالبوند رئیس هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گتوند گفت: با توجه به پاکسازی حریم رودخانه کارون جنب پل دکتر قیصر امین پور لزوم ایجاد زیرساخت های مختلف جهت انواع خدمات تفریحی و گردشگری فراهم شده است، که با ایجاد اسکله و پایگاه نجات غریق و ساخت شناگاه در این مکان می توانیم به ارتقا نشاط اجتماعی و جذب گردشگر به این شهرستان گام موفقی برداریم.

 این جلسه با حضور معاونت سیاسی، اجتماعی فرماندار اعضا ستاد ساماندهی سواحل، شهرداران شهرهای گتوند و ترکالکی رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هلال احمر، رئیس سدتنظیمی گتوند و نماینده طرح آبیاری کارون برگزار گردید.

برچسب ها: سواحل ، غرق شدگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.