سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچیان غیرمجاز خرگوش در دزفول

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری شکارچیان غیرمجاز خرگوش در این شهرستان خبر داد.

مسعود نوری پور ر ییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: همکاری عوامل انتظامی بخش شهیون در کشف جرائم زیست محیطی تا کنون نقش بسزایی در بازدارندگی و کاهش تخلفات این حوزه داشته است.

او  افزود:  به همت پرسنل انتظامی بخش شهیون این شهرستان، سه نفر شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک سر خرگوش نموده بودند، درحین جستجو و اقدام به شروع شکار مجدد در منطقه گردشگری دیونی دستگیر شدند و از آن‌ها یک قبضه اسلحه شکاری و لاشه جاندار مذکورکشف و ضبط گردید. 

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول به تنوع زیستی کم نظیر بخش شهیون اشاره کرد و ادامه داد:  شرایط خاص محیط زیستی این منطقه، وجود زیستگاه های متنوع و همچنین وجود انواع گونه های پستاندار، پرنده و آبزیان منجر به حضور برخی سود جویان در این منطقه می گردد لذا ماموران یگان حفاظت محیط زیست پیشگیری از این گونه تخلفات همواره در حال ماموریت های گشت و کنترل و پایش مناطق باشند.

آقای نوری پور ضمن  تشکر از همکاری ریاست و پرسنل انتظامی بخش شهیون گفت: پس از کشف تخلف صورت گرفته محیطبانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب در محل حاضر گشته و ضمن تایید تخلف زیست محیطی انجام شده نسبت به تکمیل مستندات و تشکیل پرونده قضایی در این خصوص اقدام نمودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.