سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل سپاه درگذشت والده شهیدان اکبری را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت والده شهیدان والامقام «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» را تسلیت گفت.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی نوشت: درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه حاجیه خانم «ستاره اکبری» والده ارجمند شهیدان والامقام «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

وی تصریح کرد: رجاء واثق دارم همت فاطمی این مادر مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی رشید و مجاهد برای اعتلای اسلام و اهتزاز پرچم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و ضمن ارائه الگویی شکوهمند و سعادت بخش برای نسل‌های امروز و فردای کشور به ویژه زنان غیور و فهیم میهن اسلامی، ذخیره‌ای گران‌سنگ برای بهره‌مندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س) در روز عقبی خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام خود افزود: اینجانب فقدان آن بانوی پرهیزکار را به خاندان معظم اکبری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

مادر شهیدان «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در روستای شهید آباد شهرستان خرم بید به فرزندان شهیدش پیوست.

فرزندان شهید این مادر والامقام، شهید حاج عین اله اکبری ۴ دی ماه سال ۶۵ در منطقه شلمچه، شهید محمد شفیع اکبری ۲۱ خرداد سال ۶۰ در منطقه دارخوین، شهید هدایت اله اکبری ۲۲ فروردین سال ۶۲ در منطقه عین خوش و شهید نورالدین اکبری ۲۶ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسیدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.