سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بدرقه پارالمپیکی های تهران

مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان اعزامی از استان تهران به پارالمپیک پاریس برگزار شد.

مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی استان تهران امشب به میزبانی مجمتع فرهنگی، ورزشی سپیدار برگزار شد.

در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران، مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان، مصطفی نکولعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان، تعدادی از فرماندهان ارتش و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

در مراسم امشب از حامد صلحی پور، روح الله رستمی (پاراوزنه برداری)، پرستو حبیبی (پارادوومیدانی)، صادق بیگدلی و حمیدرضا عباسی (والیبال نشسته) سید محمدرضا میرشفیعی (پاراتیراندازی)، محمدرضا عرب عامری (پاراتیروکمان)، مهدی عباسی و محمدمهدی نفیسی نسب (گلبال) به عنوان ۹ ورزشکار اعزامی از تهران و همچنین حسین توکلی سرمربی پاراوزنه برداری و علیرضا ایزدی سرمربی پاراشنا، بهمن دوستی سرمربی تیم گلبال، محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی پاراجودو، پیام خانلرخانی و عاطفه کشاورز سرمربیان پاراتکواندو و ... تجلیل شد.

همچنین از مدال آوران المپیکی، جهانی و آسیایی رشته‌های ورزشی ناشنوایان تجلیل به عمل آمد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: از استاندار تهران بابت حمایت‌های معنوی و مادی از ورزش تشکر می‌کنم. تلاش ما این است که به اندازه المپیکی ها، از پارالمپیکی‌ها نیز تجلیل کنیم. این هشتاد و سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران در تهران است که بیشترین حمایت‌ها در ادوار مختلف بوده و تاثیر زیادی در قهرمانی‌ها داشته است.

همچنین فخاری استاندار تهران عنوان کرد: جامعه‌ای که با ورزش عجین شود، حیات جاودانه‌ای را خواهد داشت. از خانواده‌های عزیز که تلاش می‌کنند فرزندان خود را هدایت می‌کنند تا در مسیر ورزش قرار بگیرند و همچنین ورزشکاران که سعی می‌کنند الگوی مناسبی باشند، تشکر می‌کنم. آنچه که در کشور‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد، ورزش و توسعه آن است. من به سهم خودم افتخار می‌کنم که قدمی در مسیر کمک به ورزشکاران برمی‌داریم. ما دعا گوی ورزشکاران پارالمپیکی هستیم تا به آنچه حقشان است، برسند.

برچسب ها: پارالمپیک ، پاریس ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.