سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان اکبری باصری را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان اکبری باصری را به خانواده محترم ایشان، مردم شریف استان فارس و به‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید تسلیت گفت.

مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان محمدشفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری تصریح کرد: بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم ستاره اکبری باصری، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمد شفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری از دلاورمردان دوران دفاع مقدس را به خانواده مکرم ایشان، مردم شریف استان فارس و به‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید، تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

اینجانب برای این مرحومه، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه ربوبی مسئلت دارم.

گفتنی است که مادر شهیدان «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در روستای شهید آباد شهرستان خرم بید به فرزندان شهیدش پیوست.

فرزندان شهید این مادر والامقام، شهید حاج عین اله اکبری ۴ دی ماه سال ۶۵ در منطقه شلمچه، شهید محمد شفیع اکبری ۲۱ خرداد سال ۶۰ در منطقه دارخوین، شهید هدایت اله اکبری ۲۲ فروردین سال ۶۲ در منطقه عین خوش و شهید نورالدین اکبری ۲۶ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسیدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.