سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌های قزوین ظرفیت خوبی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: رسانه‌های استان در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که باید از فرصت به نحو مطلوب بهره برد.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بسیار ضروری است، چراکه اگر مراقبت‌های لازم را در این عرصه نداشته باشیم، زیرساخت‌های فیزیکی و کالبدی و همچنین اجتماعی و فرهنگی استان با آسیب و تهدید جدی روبرو می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست با مسئولان فرهنگی و امنیتی استان قزوین و بیان نقاط قوت و ضعف می‌تواند به استغنا فرهنگ استان کمک شایان توجهی داشته باشد که امیدواریم این نشست‌ها بیشتر شود.

براتی با بیان اینکه رسانه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت رویه در حوزه فرهنگ احتیاج دارد، ادامه داد: باید وفاق بین رسانه و اهالی فرهنگ بیش از هر زمان دیگری در بین رسانه‌ها تقویت شود.

به گفته این مسئول، ارتباط گیری با خبرنگاران فعال در استان و استفاده از ظرفیت این رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویداد‌های امید آفرین می‌تواند در افزایش تعاملات و یکدلی بسیار موثر واقع شود.

براتی نقش رسانه‌های متعهد را در افزایش اعتماد عمومی و آگاهی مردم و ایجاد وحدت و همدلی موثر دانست و افزود: رسانه‌ها باید با جلب اعتماد مردم حس مطالبه گری را در مردم بر اساس ظرفیت‌ها زنده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به بهره برداری از طرح برش مهندسی فرهنگی استان قزوین پرداخت و بیان کرد: بهره برداری از بخشی اصلی این طرح نیازمند وحدت و همدلی در حوزه فرهنگ است، چرا که با اجرای آن آسیب‌های موجود در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری می‌تواند با اختصاص بودجه‌های مصوب با روند بهتری دنبال شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.