سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

۶ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در مهاباد آماده بهره‌برداری است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۶ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهرستان آماده افتتاح بوده که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت در مهاباد با بیان اینکه ۶ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهر‌ستان آماده بهره‌برداری است، گفت: همچنین بیش از ۳ هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی در این شهرستان آماده افتتاح است.

وی اضافه کرد: در بخش سلامت عملیات احداث مرکز جامع سلامت منطقه پشت تپ با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه شروع می‌شود و خانه بهداشت قره‌بلاغ نیز آماده ارائه خدمات بهداشتی به روستاییان خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در بخش امور آب نیز مخرن کانی صوفی رشید با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه در راستای بهره مندی از آب شرب سالم و با فشار کافی طی هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی افزود: در همین مدت و در بخش ورزش نیز ۶ چمن مصنوعی در روستا‌ها افتتاح و عملیات اجرایی هفت چمن مصنوعی دیگر نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد از اتمام برخی از طرح‌های توسعه فضای آموزشی خبرداد و گفت: مدارس کوتر، باغ شایگان، حسن زاده، گوگ تپه و موکریان برای افتتاح در این هفته آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمران شهری نیز گفت: افتتاح پل باکس بتنی کتاب، پل بالادست موصوم به پیروزی، کمربندی آزادگان و ورودی مهاباد از طرف جاده سردشت با مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: پروژه‌های دیگر نیز برای افتتاح یا کلنگ زنی در دست بررسی است که طی هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.