سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام ۱۵۵ مدرسه در طرح نوسازی شهید عجمیان در تایباد

مدیر آموزش‌وپرورش تایباد گفت: امسال ۱۵۵ مدرسه شهری و روستایی در این شهرستان مرزی در طرح نوسازی شهید عجمیان ثبت‌نام کردند.

محمود افکن پور در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که در اتاق جلسات فرمانداری تایباد برگزار شد، گفت: امسال ۱۵۵ مدرسه در شهر‌ها و روستا‌های تایباد برای تجهیز و نوسازی در طرح شهید عجمیان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در طرح شهید عجمیان، بخش‌های مختلف مدارس با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی مرمت و بهسازی می‌شوند و برای شروع سال تحصیلی آماده خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش تایباد ادامه داد: در سال تحصیلی آینده، مبلغ یک میلیارد تومان در قالب این طرح برای بهسازی فضای ظاهری، کلاس‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدارس شهرستان تخصیص‌یافته است.

افکن پور بیان کرد: در حال حاضر نیازسنجی از مدیران مدارس انجام شده و به‌زودی عملیات اجرایی در سطح آموزشگاه‌ها آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تابستان امسال نیز ۲۴ پایگاه تدریس به دانش‌آموزان کم‌بضاعت ابتدایی دایر شد و ۱۰۰ معلم بدون دریافت حق‌الزحمه و به‌صورت جهادی در این پایگاه‌ها پای‌کار آمدند.

مدیر آموزش‌وپرورش تایباد اضافه کرد: از این تعداد پایگاه ۶ و ۱۸ پایگاه به ترتیب در شهر‌ها و روستا‌ها فعال شده‌اند که هدف از آن جبران عقب‌ماندگی تحصیلی و استفاده صحیح از اوقات فراغت تابستانی است.

افکن پور گفت: همچنین مقدمات ساخت یک آموزشگاه بزرگ‌مقیاس با ۳۶ کلاس درس با ظرفیت تحصیل هزار دانش‌آموز در شهر تایباد در حال انجام است که دارای فضای آزمایشگاهی، کارگاهی، ورزشی و پرورشی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار ساخت این مدرسه از ناحیه مولدسازی ملی املاک دولتی تأمین خواهد شد و هم اکنون در حال تعیین زمین مناسب و استاندارد هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.