سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۲ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در رودبار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۳۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از انبار یک شرکت آهن آلات در بخش لوشان خبر داد.

سرهنگ " عیسی روشن قلب" هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور ح کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. 

وی در ادامه گفت:ماموران انتظامی با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنان امام زمان (عج) از استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در انبار یک شرکت آهن آلات در یکی از مناطق شهرستان رودبارمطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان روبار از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته در این زمینه و اطمینان پلیس از صحت خبر دریافتی خبر داد و افزود: پس از هماهنگی قضائی تیمی متشکل از مأموران آگاهی و کلانتری ۱۴ لوشان به آدرس مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۳۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ روشن قلب در پایان با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

برچسب ها: ارز ، رودبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.