سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونان پارلمانی مسئول هماهنگی کمیته رای اعتماد وزارتخانه ها شدند

با پیشنهاد معاون امور مجلس رئیس جمهور، کمیته رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی با مسئولیت معاون امور مجلس هر وزارتخانه ذیل ستاد هماهنگی رأی اعتماد به کابینه دولت چهاردهم با مدیریت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تشکیل شد.

شهرام دبیری برای مدیریت بهینه جلسات رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دکتر پزشکیان و ایجاد هماهنگی لازم برای آشنایی نمایندگان با برنامه‌های اعضای کابینه چهاردهم در اقدامی بدیع و ابتکاری ستاد هماهنگی رأی اعتماد با حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل داده است.

وی در هفته جاری در محل دفتر دولت در مجلس با ۱۹ نفر از معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها جلسه هم‌اندیشی برگزار کرد.

در این نشست آخرین وضعیت رای اعتماد و نحوه شرکت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها و مباحث مربوط به موافقان و مخالفان و چالش‌های پیش رو مورد برسی قرار گرفت و معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات و راهکار‌های عملیاتی و فوری خود برای استفاده مناسب از فرصت‌ها و فعال کردن تمامی ظرفیت‌های موجود برای معرفی بهتر وزرای پیشنهادی و جلب موافقت نمایندگان برای رأی اعتماد را با دبیری در میان گذاشتند.

بر این اساس با پیشنهاد «شهرام دبیری» معاون امور مجلس رئیس جمهور، کمیته رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی با مسئولیت معاون امور مجلس هر وزارتخانه ذیل ستاد هماهنگی رای اعتماد به کابینه دولت چهاردهم با مدیریت معاون امور مجلس رئیس‌جمهور تشکیل شد.

با هماهنگی معاونت‌های نظارت و هماهنگی و تقنینی معاونت امور مجلس، از صبح امروز (سه‌شنبه) وزرای پیشنهادی با حضور در دفتر دولت در مجلس، با زمان‌بندی مشخص در کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت حضور پیدا کردند و امکان گفتگو و آشنایی نمایندگان با وزرای پیشنهادی فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.