سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور «بهروزآذر» برای پیگیری جنبش جهانی تعهد به خانواده و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان دستور داد تا برخی از اقدامات همچون جنبش جهانی تعهد به خانواده و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر پیگیری شود.

زهرا بهروزآذر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بررسی جزئیات برخی از اقدامات این معاونت، دستور داد تا برخی از اقدامات همچون تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس، جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر پیگیری شود.

دکتر بهروزآذر طی نشستی با دکتر خزعلی و همکاران امور بین الملل به بررسی اقدامات این حوزه پرداخت.

در این نشست ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده به دستاورد‌ها و مهمترین برنامه‌های پیش رو اشاره شد که از آن جمله لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی، جنبش جهانی تعهد خانواده، دور دوم مدیریت آیورا، کمیته زنان و حقوق بشر، همایش بین المللی زنان و مبارزه با فساد، نمایشگاه آفریقای جنوبی آیورا، همکاری با اتحادیه تجاری زنان بریکس، مجمع زنان سازمان همکاری‌های شانگهای و برگزاری دوره توانمندسازی سمن‌ها مطرح شد.

در ادامه بهروزآذر به بررسی جزئیات برخی از اقدامات پرداخت و دستور پیگیری برخی از اقدامات همچون تصویب لایحه الحاق به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی در مجلس و جنبش جهانی تعهد خانواده در کمیسیون‌های دولت و ایجاد کارگروه زنان و حقوق بشر را داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.