سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه آموزش:

شبکه آموزش به دنبال چهره سازی در حوزه های آموزشی و علمی کشور است

قاسمی گفت: بنا بر این است که شبکه آموزش محفلی برای دانش آموزان المپیادی باشد و مجرایی را جهت حمایت و معرفی آنها به دانشگاه‌ها و ارگان‌ها فراهم کند.

محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش در نشست مشترکی که با سیدرضا حسینی معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار شد به همکاری جهت تولیدات مشترک رسانه ای تاکید کرد.

وی افزود: استمرار جلسات مشترک برای هم افزایی و انجام عملیات مشترک، برند سازی علمی از دانش آموزان نخبه و معرفی آنها به جامعه از نکات قابل مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مدیر شبکه آموزش ضمن بیان اینکه میانگین رتبه ایران در المپیاد های بین المللی زیر 10 است و این از اهمیت بسیاری برخورداراست، خاطرنشان کرد: شبکه آموزش به دنبال چهره سازی از نخبگان در حوزه های آموزشی و علمی است .

وی تاکید کرد: بنا بر این است که شبکه آموزش محفلی برای دانش آموزان المپیادی باشد و مجرایی را جهت حمایت و معرفی آنها به دانشگاه ها و ارگانها برای ادامه مسیرشان ومرتبط کردن آنها با صنعت و مشاغل فراهم کند.
قاسمی تصریح کرد: شبکه آموزش برای در اختیار قرار دادن ظرفیت های شبکه جهت پرداختن به موضوعات و دغدغه های دانش آموزان و باشگاه دانش پژوهان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: یکی از ماموریت های برنامه های آموزشی شبکه آموزش همکاری با باشگاه دانش پژوهان جوان خواهد بود و درهمین راستا قرار است دو برنامه دیگر نیزتهیه و تولید شود.

در ابتدای نشست نیزسیدرضاحسینی به بیان پیشینه و ساختار باشگاه دانش پژوهان جوان پرداخت.

وی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های این باشگاه و بیان ویژگی های  فردی و علمی دانش آموزان المپیادی و نخبه، گفت:توجه ویژه رهبری از زمان ریاست جمهوری تاکنون به بچه های المپیاد و حمایت های ویژه شهید رئیسی از این باشگاه و دانش آموزان، جان تازه ای به این باشگاه بخشیده و مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: دانش آموزان المپیادی در معتبرترین حوزه های دیجیتال فعال هستن و در حال حاضر اکثر نرم افزهای های فعال و پربازده کشور زیرنظر نخبگان المپیادی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.