سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده امیرحسین زارع برای انتقام از پتریاشویلی

امیرحسین زارع گفت: با شما مردم کشورم عهد می‌بندم که نتیجه بی احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم نشدنی داشته باشد.

امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل گنو پتریاشویلی گرجستانی شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

او در خصوص این شکست در صفحه شخصی اش نوشت: نهایت احترام و عزت پیشگاه مردم شریف و خطاپوش کشورم ایران باور آن سخت است که امروز برخلاف انتظاراتم باید از نقره‌ی المپیک بنویسم. 

مدالی که هر چند ارزشمند و والا، اما شاید لایق پیشکش کردن محضر شما صاحبان فخر و افتخار نباشد. قدردان پیام‌های پر مهرتان و زحمات بی دریغ همه عزیزانی که مرا در این مسیر سخت و فرسایشی هدایت و حمایت کردند هستم و خواهم بود و با شما مردم کشورم پیمان میبندم که هزینه‌ی کاستی‌ها را جبران و پاسخ حیله و رندی‌ها را با تاوانی بزرگ بدهم عهد می‌بندم که نتیجه بی احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم نشدنی داشته باشد.

 این نه تهدید است و نه تحریک یک وظیفه‌ی کاملا ملی و حیثیتی است که سنگینی آن را تا روز موعود روی شانه هایم حمل خواهم کرد. تا آن روز، اما در انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی از جان مایه میگذارم چه کسی وجود ایستادن مقابل پرچم میهنم ایران را خواهد داشت؟

هستیم و خواهیم دید.

حق نگهدار

امیر حسین زارع

فرزند ایران

المپیک پاریس ۲۰۲۴

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.