سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار قزوین:

انعکاس وقایع غزه یک رسالت انسانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: انعکاس درست و صحیح وقایع غزه به سراسر جهان یک رسالت و وظیفه انسانی است که همه باید در آن مشارکت کنند.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست هماهنگی جشنواره منطقه‌ای فیلم غزه که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های انجمن سینمای جوان در قزوین، گفت: انجمن سینمای جوان فعالیت دیرینه‌ای دارد که تقریبا به قبل از استان شدن قزوین برمی‌گردد، این انجمن ظرفیت‌های بالایی دارد و امیدواریم به جایگاهی شایسته دست یابد.

وی اضافه کرد: غزه مساله‌ای است که باید آن طور که هست به مردم نشان داده شود و آنچه که در غزه اتفاق می‌افتد به طور دقیق و صحیح منعکس شود.

کاظمی اضافه کرد: «غزه» کربلای امروز است، آنچه باعث ماندگاری واقعه کربلا شد، رسالتی بود که حضرت زینب (س) برعهده گرفت، حالا ما باید با درس گرفتن از واقعه عاشورا و کربلا در بستر رسانه و تبلیغ واقعیت غزه را به تصویر بکشیم.

این مسئول یادآور شد: آن‌هایی که انسانیت دارند باید در این خصوص فریاد بزنند و با استفاده از هنر خود واقعیت‌های این واقعه را بیان کنند، نباید از ابزار رسانه غفلت کرد و باید از هر ظرفیت و ابزاری که در دست داریم برای نشان دادن مظلومیت غزه استفاده کنیم.

معاون استاندار قزوین یادآور شد: در حال حاضر جریان مردمی مقاومت در حوزه رسانه دست برتر دارد ما نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم، از طرفی برگزاری این جشنواره می‌تواند ظرفیت‌های هنری و گردشگری استان را به نمایش بگذارد و معرفی کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.