سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان «پویش سراسری وعده صادق» در برنامه نوسان

برنامه تلویزیونی «نوسان» از ۲۱ الی ۲۳ مردادماه همراه با ویژه‌برنامه «پویش سراسری وعده صادق» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه «نوسان» که هرشب بعد از خبر ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ ویژه برنامه‌ای با موضوع «پویش سراسری وعده صادق» روی آنتن شبکه دو سیما می‌برد؛ محمد طادی، مجری «نوسان» در همین خصوص بیان کرد: با توجه به ماهیت برنامه و پرداختن به اتفاقات محور مقاومت و جنگ غزه در سطح بین‌الملل سه قسمت از برنامه را به دعوت و صحبت با برگزیدگان و داوران «پویش سراسری وعده صادق» که در جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود، اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: دو شب گذشته در اولین و دومین قسمت از حضور برگزیدگان، میزبان یکی از داوران و شش برگزیده این پویش در بخش محتوا‌های ویدئویی و متنی بودیم. امشب هم میزبان چند برگزیده بخش محتوای تصویری و گرافیکی خواهیم بود. درست است که وقت برنامه «نوسان» حداکثر ۲۰ دقیقه است، اما مادر همین فرصت محدود علاوه بر صحبت درباره اتفاقات غزه و فلسطین به‌طور ویژه به این پویش پرداختیم و گپ و گفتی کوتاه با مهمانان داشته‌ایم. 

طادی راجع به مشارکت مردم در نظرسنجی‌ها و پویش‌های مختلف «نوسان» و به‌طور خاص «پویش سراسری وعده صادق» صحبت کرد و گفت: از شروع برنامه در آبان سال گذشته تاکنون مخاطبان با لطف همیشگی خود در نظرسنجی‌ها و پویش‌هایی که اعلام کرده‌ایم شرکت کرده‌اند؛ به عنوان مثال پویش «شکرا یمن» و سایر مشارکت‌ها و حالا هم از طریق گفتگو با برگزیدگان این پویش سراسری همراه مخاطبان هستیم.

 مجری برنامه «نوسان» در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم در این سه قسمت آن است که مردم به‌صورت ویژه در بخش‌های مختلف این پویش شرکت کرده‌اند. افرادی که پاسخ یران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» را سندی برای اقتدار وطن خود می‌دانند. مردم ما همیشه دغدغه غزه و فلسطین را دارند و این‌بار پای خاک‌شان در میان بوده است بنابراین با تنبیه اسرائیل متجاوز قطعا از راه‌های مختلف که یکی از آنها تولید محتواست، حس خود را به اشتراک می‌گذارند. 

برنامه نوسان به تهیه‌کنندگی قاسم عوض‌بیگی و اجرای تخصصی محمد طادی هرشب حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

برچسب ها: شبکه دو ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.