سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقین مسلح در چنگال قانون/ مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری پنج سارق مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی از انواع سلاح و مهمات و تجهیزات خبر داد.

مهدی شمس آبادی  گفت: با اشراف اطلاعاتی و فنی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری پرسنل فرماندهان انتظامی شهرستان‌های هیرمند وزابل باند پنج نفره شرارت و سرقت‌های مسلح در این شهرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: در این عملیات پیچیده که منجر به دستگیری پنج نفر از سارقین مسلح و توقیف چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت گردید مقدار قابل توجهی نیز سلاح و مهمات از جمله چهار عدد اسلحه کلاش و ۴۶۲ فشنگ جنگی کلاش، یک قبضه کلت کمری و ۳۳ فشنگ جنگی کلت، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر و ۲ عدد فشنگ وینچستر، ۱۶ تیغه خشاب کلاش ۴ عدد بی سیم دستی، یک عدد دوربین دید در شب، و چند دست لباس نظامی مرزبانی و پوتین نظامی و تعدادی سینه خشاب نظامی کشف گردید. 

همچنین مقدار ۴ کیلو تریاک و ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین و ۲۰۰ گرم سوخته تریاک و ۲۰ کیلو شیشه از دیگر کشفیات عملیات فوق بوده است.

شمس آبادی افزود: هدف از این اقدامات قاطع و بازدارنده کاهش حداکثری وقوع جرم در این شهرستان می‌باشد و با مجرمین و متخلفین با قاطعیت برخورد و اجازه‌ی بر هم زدن نظم عمومی شهرستان را به احد الناسی نخواهیم داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.